zondag 6 maart 2016

WU 221: SPIROTANGEL (door Cobi)

Cobi maakte voor ons deze week een leuke uitdaging met haar spirograph!

Ik citeer:


"Ik heb met de spirograph drie tekeningetjes gemaakt.

Aan jullie hoe je die gaat bewerken met zentangle patroontjes!

Ik heb er zelf drie gemaakt, drie verschillende manieren!



nr. 1,
hier heb ik de spirograph rondjes als een soort bloemen gebruikt en heb er bladachtige patroontjes aan toegevoegd en uiteraard kleur, ik vind de spirotangle heel erg om kleur vragen!
Vb 1 van Cobi


nr. 2
hier heb ik de spirotangles gevuld met tangles/doodles
Vb 2 van Cobi

nr. 3
hier heb ik niet veel aan de spirotangles gedaan maar de achtergrond benut!


















Vb 3 van Cobi







nr. 4
de template van Cobi  
(is op ware grootte te verkrijgen op de club!)



















Ik hoop dat jullie het een leuke uitdaging vinden! Ben erg nieuwsgierig naar jullie uitwerkingen!!!!!


Cobi (dd 6 mrt 2016)"

Hieronder kunnen jullie linken naar jullie online-uitdaging via MrLinky!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen