vrijdag 12 februari 2016

WU 218: KEUZE-UITDAGING "VALENTIJNSBLOEM" of beginnersuitdaging 2 (BEWE2)

A. VALENTIJN:


Tja dan toch maar een Valentijntje vandaag...

De grote schuldige is het Kruidvat waar ze twee mooie zentangelkitjes deze week aanbieden aan de helft van de prijs (4,99 Euro): Maak je eigen ZEN-KUNSTWERKEN..

Elke doos bevat een instructieboekje (niet slecht!),
15 voorbedrukte tegeltjes,
een fineliner 03
en een potlood om te schaduwen (of enkele kleurpotloden basiskleuren)..


Het tegeltje (9cm x 9cm) is een mooie dikke kwaliteit tekenpapier..
de fineliner werkt onverwachts fijn..
het grafietpotlood is iets harder dan ik gewoonlijk gebruik maar goed bruikbaar..
heb er heerlijk mee geschaduwd..

Het hartje komt uit de blauwe (zwartwit) doos.

------
Opdracht:
Neem het hartjes-tegeltje uit je doos.
Denk aan je lievelingsbloemen (bij mij in de lente: tulpen op tafel!).
De eerste stap is gezet!

Neem als string ofwel een tekening van je lievelingsbloem ofwel string 194 link.

Patroontjes ofwel met de beginletters van je lievelingsbloem bv. T.U.L.P ofwel intuïtief tangelwerk.


Ik heb mijn tulp gedeeltelijk onder en gedeeltelijk boven het hartje getekend.. het is ook leuk (dacht ik te laat aan..) om de stengel doorheen het hartje te tekenen.. 

Kleur of alleen zwartwitgrijs naar keuze!
Ik koos voor zwartwitgrijs maar wel voor een paars randje.. paarse tulpen... mmmmm
------

B. BEWE2:


Heb je geen enkele doos of alleen de rose (die komt volgende keer aan de beurt!)
dan is de BEWE2 iets voor jou..

Of misschien voel je kriebels en maak je ze wel allebei!
Jiepjiepjiepjaaauuuuwwww! :D

Link naar BEGINNERSUITDAGING 2.

Hieronder mag je linken naar je creatie via Mr Linky (de Valentijntjes).

Koos je voor BEWE2.. dan graag linken via  de MrLinky die bij BEWE2 staat..
ik zou graag wat meer voorbeeldjes verzamelen voor nieuwe leden die via de BEWE'en willen starten met deze mooie hobby..
dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen