zaterdag 19 december 2015

AVONTURIER VAN COBI


De zee


de Mmmm van Magda
In onze avonturier (reizend zentangleboekje) mogen we telkens 4 pagina's voltangelen en er alvast twee tonen zodat de eigenares van de avonturier niet al te lang op onze bijdragen hoeft te wachten.. deze twee creaties koos ik uit voor jou Cobi!

Bij "De Zee" heb ik me in feite vergist wat de string/verdeellijnen betreft (alleen diegenen die de avonturier al in handen hebben gehad zullen weten wat ik bedoel waaaahhhhh).. maar het kwam me achteraf natuurlijk erg goed uit want ik zag mijn geliefde zee!.. (ik zag het pas toen de avonturier helemaal klaar was en ik alles aan het inscannen was haha.. jiepjiepjiepjauwwwww)..

Ook de letter M vind ik erg geslaagd (en dat wil wat zeggen want jullie weten dat ik negatief kritisch ben op mijn eigen creaties hé).. ik begin de combinatie van kleur en zwartwit meer en weer te waarderen.. zeker nu we met de gems/edelstenen bezig zijn.. maar daarvoor was het voor jouw avonturier te laat Cobi!.. hij was al klaar!.. bij de volgende ronde maak ik een inhaalbeweging!.. en Efie zal je vast ook wel "soigneren"..



1 opmerking:

  1. Dank je Magda, het zijn hele mooie bladzijden, ik kan haast niet wachten tot ik mijn avonturier onder ogen krijgen en alle werkjes kan bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen