donderdag 12 november 2015

MIJN WU 207: TRIOOTJE


Mijn zelf-opgelegde-straf
om niets anders te tangelen (uitz. de avonturier)
bij deze opgeheven
en gisterenavond de laatste WU gemaakt!

In mijn scrapboek van de Hema
tangelvlak afgebakend mbv een originele tile.

Als eerste Coil in mijn tangelagenda uitgeprobeerd
en dan dwars overheen mijn tangelvlak getekend.

Vervolgens rechts boven Fungees
of een variatie ervan want heb er bolletjes uit laten ontsnappen :D

Dan moest er als derde nog een lievelingspatroontje..
Tjee mijn geliefde bollekes al gebruikt..
peinspeinspeins

Een lievelingspatroontje..
er zijn er veel
en ze wijzigen ook regelmatig..

Maar één dat ik heel de tijd door toch wel gebruik is Flux
een fleurig patroontje dat me steeds aan mijn liefde voor de natuur herinnert..
En natuurlijk horen daar ook bollekes bij!

The end!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen