donderdag 12 november 2015

MIJN MONOTANGELTJE: OPEN WIDE


Waaaahhhhhhhhhhhh
Even me uitleven vooraleer te beginnen..

Adri
dit was niet leuk sniksnif
ik zag heel de tijd krijsende mondjes tijdens het tangelen 8:(

Haha

Gewerkt in mijn scrapboekje van de Hema
met staedtler 0,05, roting 0,5 en potlood 4B voor de schaduw

Het patroontje eerst geoefend in mijn tangelagenda
in het vakje van 6 november 2015

Mijn tangelvlak afgebakend door een cirkel rond een originele tile te trekken.

Dan de buitenste ring van kressende gillende mondjes getekend.
Als tandjes al hetgeen waar ik aan dacht
puntkiezen van inescteneters
knipkiezen van vleeseters
knobbelkiezen van alleseters
plooikiezen van planteneters
en nog wat variaties

Dat was het..
een kring.. een krans..
dat was voldoende..

Maar de witte leegte in t midden bleef wenken..
kriskras doorheen die leegte gebogen basislijntjes van het patroontje getekend
en elk lijntje langs één kant voorzien van tandjes..

wat nu?

hier en daar een gillend mondje tegen de basislijnen..

in de tussenruimtes lijnen die de golving van de basislijnen met tanden volgen
ben even de naam kwijt..

te druk

hier en daar wat ingezwart..

was ik maar tijdig gestopt..

meer en meer zwart..

potloodschaduw

hartslag 120

Halloween


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen