maandag 30 november 2015

MIJN BOOGSCHUTTER (astronomie, dierenriem)


Tja.. dit is t geworden..
Niet helemaal wat ik in gedachten had.. 
Maar dat heb je toch heel dikwijls bij zentangle hé?
Vermoedelijk omdat ik mezelf heb opgelegd bepaalde patroontjes te gebruiken..
Die te maken hebben (in mijn kopken dan toch) met sterren, sterrennevels, de oerknal..
Ja dat laatste past ook wel.. ik zie hem uit mekaar knallen!

Jullie herkennen waarschijnlijk wel het sterrenbeeld zelf 
dat ik in zijn geliefde violette tintje heb ingekleurd..
de sterren omgetoverd tot mooie zwarte bollekes 
(doet me denken aan zwarte gaten; maar zover zijn ze nog niet..)

Ik wilde het sterrenbeeld als string gebruiken..
Maar in feite kwam ik tot allemaal afzonderlijke patronengroepjes en geen eenheid..
dus dapper verder getangeld en meer aan mekaar gebonden..

Patroontjes?
De B van boogschutter: Barney
De S van schutter of van Sagittarius: Sp_eye_ryl
De K van Kaus Ausralis (zijn helderste ster)
De A van Kaus Australis

De volgende keer ga ik mezelf minder aan banden leggen..
Waaaahhhhh

Nu nog een meer vrijere uitwerking..
De ideetjes dartelen door mijn kopken..
Efie gaf ons de tip ivm het inkleuren van edelstenen.. 
Daar ga ik zeker nog iets mee doen..

Bedankt voor de uitdaging Elly!

(Ben nog aan t peinzen of ik het zou aandurven om het achtergrondje in turquoise/violette tinten te deppen met pastelkrijtjes.. jaja ik weet het.. afrpinten.. )

1 opmerking:

  1. Een prachtige spetterende uitvoering. Erg mooi Magda. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen