vrijdag 23 oktober 2015

WU 205: CIJFERS


En ja ik ben dol op de cijfers in mijn tangelagenda..
Leuk om voor mij nieuwe patroontjes hierin ten volle tot hun recht te laten komen!
Dat is dan ook de uitdaging..

Opdracht:
Tangel in je tangelagenda drie nieuwe patroontjes en versier er de cijfers boven het tangelvakje mee..

OF

Als je geen TA hebt of liever niet in de cijfers tangelt.. dan maak je een kaartje met het getal 2016.. in elk cijfer komt er een patroontje dat nieuw voor je is!.. zelf ontworpen mag ook!

Veel plezier!

2 opmerkingen:

  1. Moet nog wel wat potloodlijntjes weggummen zie ik.. waaahhhhh.. en zonder schaduw deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames als er pending staat dan moet ik toelating geven vooraleer de afbeelding verschijnt.. ik dacht dat ik dit had uitgeschakeld.. dat moet ik nog eens checken!

    BeantwoordenVerwijderen