vrijdag 25 september 2015

WU 201: CARMELA kiest een online-uitdaging: CHALLENGE 25 (DIANA en CAROLIEN)

Nou, voor de aagjes en die niet kunnen wachten en met mijn vele werk in het vooruitzicht dan hier:

Deze keer word de uitdaging van Diane & Carolien en het is uitdaging 25 en dat gaat gebeuren met de letters L, D en G.

De bedoeling is dat je een tile maakt met alleen patroontjes die met deze letters beginnen.

Dat mag van iedere letter 1 patroon zijn, maar het kunnen er ook meerdere van een letter zijn.

Echter er moet minimaal van iedere opgegeven letter 1 patroontje inzitten.

Ik teken zelf meestal een 4kant op een A5 en gebruik daar een 4kant bierviltje voor.

Dit is precies de maat van een officiele zentamgle tile.

Ik kijk dan op de tanglepatroonpagina naar de letters en wat voor patroontjes er zijn.

Meestal neem ik wat me op dat moment het meeste trekt.

Dan bepaal ik of dat in het midden moet of aan een kant, zet het op papier en ga dan met de andere letters aan de gang om er een leuk geheel van te maken.

Je mag ook je tile in 3 delen of een verdeellijn uit die site kiezen.

Dus alles is verder vrij.

Het is leuk om het hier op de club te laten zien, maar je mag het ook op hun site showen.

Veel plezier en succes voor wie dit wil gaan maken.

Ik kan nog niets laten zien, wegens tijdgebrek, dus dat komt ook nog.....

Hieronder de officiele ingang naar de uitdaging en je kunt daar dadelijk zien wat iedereen ervan gemaakt heeft.

http://www.dianeclancy.com/blog/2015/09/weekly-challenge-25-tangle-with-l-d-g/

Carmela

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen