vrijdag 21 augustus 2015

WU 196: ONDERWATERWERELD 1

Om er even in te komen gaan we eerst een gewone onderwaterwereld tangelen..
ik heb gewoon in mijn TA gebladerd..
dus je hoeft niet angstvallig naar echte onderwaterpatroontjes te zoeken


Stap 1: string/verdeellijnen
Teken met potlood een aantal halve bollen/ovalen..
zie je in gedachten al de wuivende wieren, koralen, zeegras,....????



Stap 2: patroontjes
Blader in je tangelagenda of neem een kijkje bij volgende links: link en link
Gewoonlijk tangel ik vlak per vlak en op het einde porloodschaduw..
Deze keer heb ik gewoon hier en daar een begin gemaakt om al een totaalbeeld te krijgen en moet ik de rest nog afwerken.. zie je het landschapje groeien?????


Enkele patroontjes die ik gebruikt heb:
Sanibelle, Fish-Face, Crescent Moon, Camshelle in Bloom, Octoleg, Popsicles, Balbye, Luv-a, Quipple, Meer, Aquafleur, Finery, Shattuck, Pokeleaf, Seeing Stars, Plait, Zinger, Footlites, Squid, Dust Bunny, Flux, Brayd, Bublz, Ovy, Punzel, Enishou.. tjee.. wat veel.. ben ik er nog vergeten?.. (Hoe noemt dat patroontje midden onderaan ook alweer?)

Stap 3:
Breng schaduw aan.. als je dat wil mag je wat accentjes aanbrengen met blauw, groen,..

Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen