zondag 9 augustus 2015

WU 194: Land versus water (poging 1)


Ik heb met heel veel plezier getangeld 
op deze mooie kleurplaat 
(Butterfly Fairies Stained Glass Coloring Book) link


Maarrrrr ik heb het verprutst..
was echt wel mooi tangelwerk..
maar dan ben ik gaan kleuren
sniksnif..
Bij boekenvoordeel had ik
36 docrafts artiste watercolour brush markers/brushes gekocht
en wilde die uitproberen..
Ze kleuren mooi egaal..
kleuren met de brushes en daarop met zwart stiftje ok..
omgekeerd ook..
met de brushes over kleurpotlood heen gaat ook..
dus alles ok..
maar mijn creatie naar de knoppen..

Waahhh maar niet getreurd..
ik heb nog enkele leuke kleurplaten klaar liggen..
uit hetzelfde kleurboek 

een elfje met zonnebloemen (Efie's uitdaging)

en
een elfje met libellen op een waterlelieblad

En tot slot ook een heel mooi elfje in een waterlelie van ons aller PheeMcFaddell.com

Dus tussen het rommelen door weet ik wat doen!
Jeipjiepjiepjauuuwww!
:D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen