vrijdag 24 juli 2015

WU 192: BOSNIMF 10: HAAR LIEFDE VOOR...

Tja als we ze allemaal hebben gemaakt.. dan zouden we nu 10 bosnimfen hebben.. en kan ik beginnen er clubjasjes van te maken.. 
Hoe organiseren?
- Zorg dat al je bosnimfen op de club staan
- Meld even in het forum dat je bosnimf-verzameling compleet is
- Kies zelf je favoriete bosnimf uit of vraag om een poll op te starten zodat de leden kunnen kiezen
- Magda maakt er een clubjasje van!

Maar eerst nog onze tiende uitdaging..
ik heb nog zoveel ideetjes waarvan ik er al enkele bij jullie zag voorbij komen..
- de bosnimf als een zwart silhouetje in het grote duistere bos
- paddenstoelweelde
- haar parasol of paraplu (bloem of paddenstoel)
- vlinders

...

Terwijl ik mijn gedachten over al deze thema's laat gaan besef ik plots dat we de plantenweelde van het bos al volop in de kijker hebben gezet.. maar wat met de dierenwereld?????..
de mysterieuze bosuil, het elegante hert, het huppelend konijntje, het stekelbolleke van een egel, het pluimstaartje van de eekhoorn, de boze grote wolf.. laat jullie verbeelding maar werken en toon haar verbondenheid met / liefde voor de mooie bosfauna! Veulll plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten