zaterdag 27 juni 2015

WU 188 BOSNIMF 8: BLOEMENMEISJE

Klik op de afbeelding om te vergroten

Ik heb, heel eigenwijzeïg, een sjabloon genomen en daarin aquarelverfkleuren gemengd..

Dat is later in de cursus ook één van onze oefeningen.. weliswaar om cadeaupapier te maken :D..

De aquarelkleuren kwamen mooi tot hun recht op het witte achtergrondje..
haast zonde om erop te tangelen ..
en spijtig genoeg geen foto gemaakt van het achtergrondje zonder tangelwerk.. :D

Zoals jullie zien heb ik voor het elfje (bosnimf? :D) gewoon huidskleur genomen..
zo valt ze meer op tussen de andere kleuren..

Opdracht:

Tja.. het zat er al lang aan te komen.. bloemenmeisjes..

Ik laat de opdracht heel erg vrij wat de meesten ook graag hebben..

Als je kijkt naar mijn bloemenmeisje dan weet je het al:
- bloemenmeisje/nimf zittend op een takje/stengel en in kleur
- bloem/plant in kleur
- achtergrond wit of heel subtiel tangelwerk

Mijn creatie bevat weinig tangelwerk omdat ik in feite aan het aquarellen was..
maar laat je niet tegenhouden om uitgebreid te tangelen!

Patroontjes naar keuze!

Veel plezier!

Opmerking.:
Nimf 8.. we gaan verder tot en met 10.. dan zou ik willen overgaan naar een onderwaterwereld.. zeemeerminnen, koralen, vissen,....??????
Na het beëindigen van de bosnimf-uitdagingen wilden we overgaan tot polls om te bepalen van welke creatie ik een clubjasje zou maken.. maar ik vind dat heel moeilijk om te kiezen.. jullie waarschijnlijk ook.. daarom stel ik voor dat na nr 10 iedereen haar favoriete bosnimf kiest (uit eigen werk) en daarvan maak ik een clubjasje.. deze clubjasjes zullen na mekaar gebruikt worden.. tot we aan nr 10 van de onderwaterwerelden zijn.. dan komen zij aan de beurt!!!!!.. dankjewel voor jullie enthousiasme! :) (reageren kan op de club dan kunnen we discussiëren!)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen