donderdag 21 mei 2015

WU 183: WIE A ZEGT MOET OOK B ZEGGEN..

Op de club zijn ze al heel nieuwsgierig wat voor uitdaging dit zal worden.. vooral omdat Frieda terloops zei: wie a zegt moet ook b zeggen.. ik lag zowat in een deuk! :-)

Opdracht:
1.
Oefen de abcde-patroontjes van Judy West : link (eventueel in je tangelagenda!)
De letter A vind ik geweldig!

2.
Nu komt de echte uitdaging.. in het alfabet zijn nog heel wat letters.. nadat je de patroontjes van Judy hebt geoefend kan je heel makkelijk zelf letterpatroontjes ontwerpen.. kies zelf of je gedrukte, geschreven, hoofd- of kleine letters gebruikt..

Ik heb er in de tekening hieronder (kleurplaat Iris) heel wat gebruikt/ontworpen!.. vind je ze terug? wahahaha
Helaas heb ik nog niets in mijn TA gemaakt dus daar ga ik deze week aan beginnen!

3.
Als je nu nog zin hebt ga je deze patroontjes toepassen in een tangeltje..
vb1. wat denk je aan het patroon Hollibaugh als string/verdeellijnen?.. hieronder zie je de Hollibaughtjes die ik maakte voor de uitdaging van Adri.. in de Hollibaughslingers kan je dan je patroontjes tangelen.. de vlakken ertussen laat je wit of geef je wat potloodschaduw of een mooi kleurtje.


vb2. ook gras leent zich perfect voor je letterpatroontjes:

(Klik op de afbeelding om te vergroten)

(Kleurplaat van deze site link)


Veel plezier!




2 opmerkingen:

  1. Are there three challenges? 1. Color and tangle the fairy picture, 2. Design a letter from the alfabet, 3. Use Hollibaugh as a string. ??? Things did not translate well. Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1. the grass is "an example" of letter-designs (not the fairy)!

    BeantwoordenVerwijderen