maandag 25 mei 2015

MIJN WU 183: WIE A ZEGT MOET OOK B ZEGGEN..


(klik op de foto om te vergroten!)

Ik heb de laatste pagina even afgewerkt.. zo kan ik tonen hoe ik het doe..
eerst probeer ik verschillende schrijfwijzen uit van de letter..
daaronder ontwerp ik twee patroontjes
en tot slot komen de cijfers met gewoonlijk nog nieuwe patroontjes..
door deze uitdaging zijn we in feite patroontjes aan het ontwerpen! 
1.gif

Het derde vakje bevat dus tangelwerk met als string/zenlijnen Hollibaugh..
het is deze uitvoering waarbij ik het middelste deel te smal had gemaakt waardoor mijn letter-patroontjes onuitvoerbaar bleken.. 
11.gif

De vorige blzn zijn nog op komst..
(van zodra ik overal twee patroontjes heb ontworpen en ook de cijfers volgetangeld/-zendeld zijn)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen