donderdag 19 maart 2015

NATURALA: het prille begin

Ja een nieuw woord.. ik vraag me af of ik er copyright op moet eisen waaahhhhh.. 

Natuur
Zendala
Mandala

Ik wil mijn teken- en tangelwereld mixen met als thema de fascinerende wereld van de natuur.. 

Een nieuw projectje dat ik heb opgestart op onze art-tangle-club.. link

Het idee ontstond toen ik dit boek kocht.. een echte aanrader! link

Als eerste thema willen we natuurlijk werken rond voorjaarsbloemen.. maar de keuze is moeilijk..

Narcis
Druifje
Hyacint
Tulp
Anemoon
Meiklokje
...

Dus eerst wat schetsen en ontwerpen..
en tegelijkertijd ook op zoek gaan naar nieuwe zen-patroontjes!





Hier alvast enkele schetsen van een jaar geleden.. observatieoefeningen.. (tekencursus)

Diegenen die mee oefenen / ontwerpen / tekenen kunnen hier hun tekeningen van voorjaarsbloemen laten zien via Mr Linky..

1 opmerking:

  1. In de stengel van de Paascactus zie ik een nieuw tangel-/zen-patroontje.. jullie ook? :)

    BeantwoordenVerwijderen