maandag 26 januari 2015

WU 166: DANDI

Op mijn pinterest kwam ik het bloemenpatroontje Dandi tegen..
link

Heel mooi.. en doet al aan de lente denken.. ongetwijfeld snakken jullie ernaar, net als ik, om al enkele maanden verder te zijn..

Opdracht:
- bepaal zelf het formaat, de grootte en de vorm van je tangeltje
- maak er een bloemstukje, bloemenperk of bloemenkader van (zie link hierboven)
- zwart stiftje en potloodschaduw

Via Mr Linky kan je al meteen mijn creatie bekijken!

Veel plezier!

4 opmerkingen:

  1. Deze keer heb ik gedaan wat ik van plan was.. zelf eerst de uitdaging gemaakt zodat jullie een voorbeeldje hebben waaahhhh.. nu zien dat ik het volhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet jij waarom er bij mijn reactie een stopbord staat ipv mijn foto?/

      Verwijderen
  3. Omdat die straat éénrichtingsverkeer is? :-) ..

    Geen idee.. misschien eens nakijken of je onder een ander account hebt gereageerd in de keuzelijst "reageer als"?

    BeantwoordenVerwijderen