dinsdag 13 januari 2015

WU 164: JE SUIS CHARLIE: OPROEP TOT VREDE EN VERDRAAGZAAMHEID

Deze week wil ik bij de weekuitdaging toch even blijven stilstaan en wat mediteren/tangelen met de slachtoffers in Parijs in mijn/onze gedachten..

Ik wilde een template verzinnen met de Eiffeltoren als uitgangspunt.. toen ik foto's van de Eiffeltoren bekeek zag ik onderaan plots een C en bovenaan een potlood.. meer is er niet nodig..

In potlood was mijn tekening symmetrisch en zonder bibberlijntjes maar niet geschikt om een duidelijke scan te maken.. maar bij het tangelen vallen de lijntjes sowieso in 't niet.. dat is toch de bedoeling van verdeellijnen/een string..

Ik laat jullie vrij wat het tangelwerk betreft.. patroontjes/kleur.. enz.. gewoon er een meditatief momentje van maken..

Ook niet-leden van ons clubje mogen deze template gebruiken als kleurplaat of om verder uit te werken, te tangelen te tekenen.. en er zo een meditatief momentje van te maken.. wel zou ik graag hebben dat jullie je afbeelding dan ook tonen via Mr Linky.. en/of een berichtje nalaten hieronder dat je de afbeelding hebt meegenomen.. dankjewel!
Magda_Aurora template dd 12 januari 2015




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen