maandag 26 januari 2015

MIJN WU 166 DANDI



Hier mijn bloemenkaartje..

ik heb een voorliefde voor de cirkelvorm bij het tangelen..
dus ook hier koos ik daarvoor..

het dubbele kaartje kocht ik bij boekenvoordeel..

ik heb ook de achterkant even getoond..
dan kunnen jullie zien dat ik achteraan een kaartje altijd één motiefje van het tangeltje herhaal..
dat doe ik gewoonlijk ook langs de binnenzijde achter mijn naam..

ik heb getangeld met mijn lievelingspen: Rotring Tikky Graphic.. 
spijtig genoeg niet fijner te krijgen dan 0,1 mm.. 
maar dan tangel ik gewoon wat groter 
want het glijdt zo heerlijk en met mooie volle inktlijnen over het papier!

:-)

3 opmerkingen:

  1. Prachtig patroontje en mooie kaart geworden Magda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig patroontje en mooie kaart geworden Magda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice post, things explained in details. Thank You.

    BeantwoordenVerwijderen