dinsdag 18 november 2014

WU 13: HAARTOOI-WEELDE


(klik op de afbeelding om te vergroten)

Even uitgeprobeerd of ik met mijn verminderd zicht nog kan tekenen/tangelen.. dus het is een combi-teken-tangel geworden.. het tekenen van de mens komt pas over twee hoofdstukken bij mijn tekencursus.. maar heb al wel wat dierenogen getekend dus toch wat ervaring opgedaan.. het tekenen en tangelen duurde wel veel langer.. en het is even wennen want ik hou mijn hoofd nu schuin om naast de grijze waas te kunnen kijken.. toen mijn tekentangeltje klaar was dacht ik aan een vroegere weekuitdaging (toen nog zondaguitdaging genoemd).. en ja.. ik keek even bij de oude-doos-tangeltjes op de club en vond daar een uitdaging nr 13 haha :D..

Dit was toen mijn "zondaguitdaging" 13:

2 opmerkingen:

  1. I love how you took so many different tangles and put them in the hair, very pretty and creative. I keep finding more the more I look. The second one is also very well done.

    BeantwoordenVerwijderen