woensdag 18 juni 2014

WU 134: IK HEB GEEN TIJD OM ME TE HAASTEN


Ik kocht gisteren een "Flow".. met op de voorpagina: 
"ik heb geen tijd om me te haasten"
(Igor Stravinsky)
haha.. schitterend gewoon!

(Opm: Deze spreuk zit ook in deze Flow nr 4 2014 als doorzichtige muursticker
en prijkt nu op de deur van mijn koelkast!)

In het tijdschrift zitten ook kartonnen tabbladen met illustraties van Budi Satria Kwan, een Indonesisch ontwerper. Buiten illustraties ontwerpt hij o.a. ook opdrukken voor T-shirts (Gap). Link.

Nu kan je net als ik een Flow kopen en daarin tangelen,
maar je kan je ook laten inspireren door zijn werk (zie bovenstaande site) en zelf een achtergrondje maken.

Heb je helemaal geen zin in kleur dan ontwerp je gewoon zelf een string/verdeellijnen gebaseerd op één van zijn werken (zie ook de opgave op ons tangelclubje link). Ik zie schitterende illustraties op die site wauw..

Welke patroontjes?
"Naar keuze" of als beginletter letters afkomstig uit het woord "onthaasten": link en link.
---
Voor de "vrije tangelaar"sterren": thema: ONTHAASTEN
---
Volgende week terug een uitdaging volgens het gewone stramien.. stringetje en patroontjes..  beloofd!!!! :D
---
Vergeet niet jullie werkjes hier te tonen! Dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen