dinsdag 6 mei 2014

ZENTANGLE: Give away.. :)

Ik heb ook eens zin in een "give away".. pompompom.. (lachende smiley)


Wat?
Vijf originele tegeltjes (tiles).
Een zwart stiftje van steadtler 0,05 mm.
Een (zen)tangeltje van mij :)

Voorwaarden om in de prijzen te vallen?
1.
Je laat hieronder een berichtje na: dan komt je naam éénmaal in de grabbelton.
2.
Je maakt ook nog reclame voor deze give away op je blog of site: dan komt je naam driemaal extra in de grabbelton (hieronder kan je via Mr Linky linken naar het berichtje op je blog.. opgelet: link naar het berichtje niet naar de algemene link van je blog!).
3.
Je wordt ook nog volger van dit blog (of je bent al volger): dan komt je naam driemaal extra in de grabbelton.
(Gewoon klikken op "neem deel aan deze site" in de rechterkolom)
4.
Je wordt lid van onze art-tangle-club (link) en toont daar min. één creatie (of je bent al lid): dan komt je naam nogmaals driemaal extra in de grabbelton.
5.
!!Vermeld in je berichtje ook aan welke voorwaarden je voldoet bv. Voorwaarde 1 en 3!!

Dus beantwoord je aan voorwaarde 1, 2, 3 én 4 dan heb je tien kansen/loten! (lachende smiley)

Opmerking:
Deelnemen kan tot en met 31 juli!
Alleen geldig voor België/Nederland.

Viermaal per jaar, dus elk seizoen zal ik een gelijkaardige give away organiseren :).. Succes dames!

32 opmerkingen:

  1. Hey Magda, leuk deze give away, ik wil wel meedoen!Dus aan 1 voldoe ik, 2 weet ik niet of het me lukt!
    3, ik volg je en aan 4 voldoe ik ook...................ben benieuwd!! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Magda, Wat leuk zo'n give away. Daar wil ik wel aan mee doen. Ik voldoe volgens mij aan zowel 1, 2, 3 als 4. Voor punt 2 ga ik nu meteen even een linkje plaatsen via mister Linky. Ik hoop dat er nog meer mensen mee gaan doen (ook al maakt dat de kans op winnen kleiner maar dat is natuurlijk wel veel leuker voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook graag meedoen, maar ik ben bang dat ik niet aan alle voorwaarden voldoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel dames! En je hoeft helemaal niet aan alle voorwaarden te voldoen hé Natascha.. je kiest zelf wat je wil! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natascha.. ik vind op je blog geen link naar mijn give away?

    Ben je een leerling van Ellen Wolters? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net op mijn blog gekeken. En volgens mij heb ik het toch goed gedaan, ik zie nml wel een link.

      Ik ben geen leerling van Ellen Wolters helaas woont ze hier niet in de buurt.
      Mijn dochter Evi heeft wel eens een prijsje gewonnen.

      Verwijderen
    2. Natascha, er staat inderdaad een blog met een link naar deze Give away alleen heb je hier boven bij mr Linky de link naar het verkeerde blogje geplaatst :-)

      Verwijderen
    3. Bedankt voor de tip Marianne! Even zelf gezocht en gevonden!
      http://natascha-tangle-mandala-gekrabbel.blogspot.nl/2014/05/auroras-droomwerelden-zentangle-give.html?m=1

      Verwijderen
    4. O, moet ik nu nog iets doen? Ik ben niet zo handig met de blog.

      Verwijderen
  6. Hallo Magda_Aurora, met dit berichtje waag ik een kansje. Je blog volg ik ook al! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 1 ...check
    2....check
    3.....check
    4.....check
    !!!!!!!!!!!!!
    yes!
    joepie!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gewonnen Efie! Proficiat! Mail je me even je adres door! :D

      Verwijderen
  8. Wel lang 6 weken, pfffffffffffffffffffffff, ongeduldig,hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is wat hè Carmela wachten op de zwerver wachten of je een prijs hebt gewonnen.
    Nog even en je krijgt engelengeduld

    BeantwoordenVerwijderen
  10. misschien is dit wel een duwtje in de rug om echt eens te beginnen! Ik vind het erg mooi allemaal. Nummer 1,2 en 3
    groeten van Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 1. Done!
    2. Done!
    3. Done!
    4. Done!

    Wat een leuk idee, Magda! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oké genoteerd!.. ja hé.. ik geniet er zelf ook van als ik jullie enthousiasme zie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 1. gedaan, 2. gedaan, 3. gedaan, 4. gedaan. Wat een geluk dat ik bij toeval je blog vond. Nooit aan gedacht om ook op clubs te kijken voor zentangle. Ga er vanmiddag ook nog even een voorstel berichtje plaatsen. Heb er al een foto van een zentangle geplaatst. Ben nog maar net begonnen, dus no heel wat te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 1 yes
    3 ,, wil wel maar weet niet hoe
    4 yes
    5yes
    leuk idee en ik wil weer gaan tekenen na mijn duimoperatie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Magda,

    Wat leuk zo'n give away ik wil daar wel aan mee doen.
    Een blog heb ik niet. Je blog heb ik zo nu en dan wel bezocht, ik ga je nu volgen haha
    aan 1 en 4 voldoe ik al. Ik wacht vol spanning af !!

    Tekengroetjes van Gerry (craantje)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh jee verkeerd moet dus zijn 1,3 en 4!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kan aan nr 1 voldoen en nr. 2 niet, want ik heb geen blog. Nr. 3 wil ik wel, maar weet niet hoe. Nr. 4. ben ik al lid van maar 5 juli ga ik het voor het eerst doen en heb nog geen creatie. Het lijkt me wel hartstikke leuk om te gaan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. is er al een winnaar bekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De randomgenerator pikte Efie van Rekum eruit! Leuk! Proficiat! Mail je je adres even door Efie?
    Wat de andere dames betreft: bedankt voor het deelnemen.. in de herfst open ik een volgende give away! tot dan! :)

    BeantwoordenVerwijderen