dinsdag 6 mei 2014

WU 128: Tan tiles schaduwen met natuurlijke kleuren

Door de verplichte rust (om uit te zieken) loop ik natuurlijk de muren op.. dit komt omdat ik zelden hoge koorts maak en dan wil je toch wat om handen hebben.. daarom plaats ik nu al de WU van morgen.. de ijverige leden die hier al een kijkje nemen weten het dan al een dagje vroeger haha..

In de zwerver zullen jullie merken dat ik bij PaperArtStudio een bestelling heb geplaatst! Ik kan jullie deze onlinewinkel van de Kalmthoutse Jella Verelst zeker aanbevelen! Ze levert zowel in Be als in Nl (Nl bestellingen post ze in Putte daardoor blijven de verzendingskosten ook voor de Nldrs beperkt).
Als je bv via Paypal betaalt is de betaling onmiddellijk bij haar en wordt je zending dezelfde dag nog gepost en is hij de volgende dag bij jou (wat een zin haha). Maar ik dwaal af.. 


Jella gaf me de toelating deze tutorial als weekuitdaging te plaatsen:
http://www.paperartstudio.eu/blog/zentangle-tiles-tan-tiles-schaduwen-met-natuurlijke-kleuren

Ik ga hier niet heel de les kopiƫren.. daarvoor kunnen jullie klikken op de link.. wel het eindresultaat tonen en enkele gelijkaardige tegeltjes:
Wat is dus de opdracht?
1.
Heb je tan-kleurige tegeltjes of gelijkaardig gekleurd tekenpapier, een zwart stiftje (een fijn 0,05 mm tot 0,2 mm om te tangelen) (een dik 0,3 tot 0,5 mm om in te "zwarten"), oliekrijtstiften of kleurpotloden (wit, sanguine, walnotenbruin, donkersepia (zie voorbeeldjes), doezelaar, potlood. Dan kan je deze les volledig maken volgens beschrijving.
2.
Heb je het materiaal niet allemaal of heb je zin in iets anders bv andere kleuren.. wel dat kan.. we noemen het dan tangelen "kleur op kleur" bv. groen tekenpapier en als kleurpotloden verschillende groene tinten. Lees wel goed de instructies van hoe te schaduwen met kleurpotloden!

Veulll plezier!!! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten