woensdag 21 mei 2014

Organiseren swapjes (zentangle, zendala, zia, atctjes, vrij teken-/schilderwerk,.. enz.. (geen collages)

Marianne, één van de leden van mijn art-tangle-clubje, en ikzelf zijn helemaal in de ban van tangelen..

Marianne maakte heel mooie atctjes voor onze "reiziger" en kwam nu met het voorstel om een ruil tussen haar en mij te organiseren.. waar ik natuurlijk gretig op inga.. wat we uitwisselen zal ik hier nog tonen..

Zijn er tangelaarsters die graag zouden deelnemen aan swapjes?.. Je kan dan je naam hieronder opgeven.. 
De bedoeling is dat je (van zodra je al iets online hebt staan) daarbij dan ook een link plaatst naar je tangeltjes/werkjes die je wel wil ruilen.. en dan maar wachten op bewonderaars :D..

Het idee is er al.. uitwerken moeten we nog doen! :D

Opmerking:
Gelieve hieronder te reageren en niet via mijn gmail-adres want dan gebruik ik zelden!)

3 opmerkingen:

  1. Ik heb nog wel meer tanglewerk inderdaad vooral a6 formaat en a4 ook. Ik zal eens kijken of daar dingen tussen zitten die ik ook zou willen ruilen. Maakt het iets uit dat het geen recent werk is? Heb het gemaakt in de afgelopen jaren sinds ik met zentangle in aanraking ben gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als iemand wil ruilen dan heeft de ouderdom van het werkje geen belang denk ik.. :)

    BeantwoordenVerwijderen