dinsdag 11 maart 2014

DOLFINARIUM CARLA

Op het clubje van Nora en Ineke doen reismandala's de ronde. Deze keer was het de beurt aan Dolfijn-Carla om iets te ontwerpen.. en wat dacht je dat het thema werd? .. juist.. ja! :D

In mijn schetsboek ontwierp ik deze dolfijn.


Mijn dolfijntje kwam in een belletje terecht.. Ik koos voor het groen van Carla's belletje omdat ik mijn dolfijntjes met verschillende potloden wilde in"kleuren".. een oefening op schaduw in feite.. ik weet intussen dat potloodgrijs andere kleuren mat maakt en dat één van de kleuren die dat corrigeren groen is.. om toch wat meer kleur in mijn belletje te brengen bracht ik er ook wat oranje tinten in.. bij het inkleuren wilde ik ook het sonareffect nabootsen maar ik weet niet of jullie de trillingen zien..



En hier is dan een totaalbeeld.. mooie uitdaging Carla! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen