vrijdag 14 februari 2014

WU 116: KONIJNTJE-TANGRAM

Ik wilde geen vierkant / zentangle.. dus op zoek naar een ander tangramfiguurtje.. vond een konijntje en een kat.. en koos voor et konijntje;. bij konijntjes denk ik aan Pasen.. alhoewel een konijn geen haas is haha.. om het toch in de winter te kunnen plaatsen heb ik Verdigogh als achtergrond-groen genomen.. was ik wel even zoet mee..

We mochten alleen patroontjes gebruiken die begonnen met letters van Valentijn..:
Verdigogh, Vache, Liberty100, Lap, nZeppel, Thlychum, Tornadoes, Jalousie

Schaduw aangebracht rondom en in het konijntje met potlood 6B.

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Magda. Fijn dat je nog steeds heerlijk aan het tanglen bent.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lindo!!
    Eu estou dando meus primeiros passos, e admirando seus trabalhos me inspiram.
    Cumprimentos vindos do Brasil.
    Beijos
    Joelma

    BeantwoordenVerwijderen