zaterdag 11 januari 2014

TANGELAGENDA 2014: WEEK 2 "Kiezen is zijn waar je bent"

Jeanette herinnerde me eraan dat ik een tangel-agenda 2014 wilde opstarten.. en ja er liggen al agenda's te wachten op mij.. ik koos voor "Vrolijke agenda_geniet van je tijd".. omdat het papier niet blinkend is ivm snel opdrogen / vegen vermijden.. en wat lijkt op tekenpapier.. de ene kant is bedrukt met receptjes, spreuken, mooie plaatjes,.. en de andere kant heeft een zevenverdeling.. één vakje voor elke dag van de week..

Ik startte dus met week 2.. 1 haal ik later nog wel in.. links heb ik telkens ook de naam van het patroontje genoteerd (niet in beeld)!

Leuk om te doen.. en mooie verzameling van patroontjes krijg je zo bijeen om uit te kiezen.. ik maakte voor deze patroontjes een keuze uit mijn pinterestpagina link (dus als je de naam van een patroontje wil weten: even klikken) :D

En voor de nieuwsgierigen.. de spreuk van de week staat er niet helemaal op zie ik.. :
Kiezen is zijn waar je bent!

Opmerking:
Wij zijn intussen op onze art-tangle-club massaal gestart met een patronen-agenda 2014! Leuk om te doen! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten