vrijdag 27 december 2013

WU 110: OLD TIMERS: "DE BRIL-KEVER" !

Als eerste old timer koos ik voor de "Bril-Kever".. John zegt dat die zo genoemd wordt omwille van de twee kleine achter-raampjes.. :D

Ik vond de kleurplaat hier: link.

Gebruikte patroontjes:
V: Vio
O: Ona
L: LoveLine
K: Knot Rick + variatie
S: Sanibelle
W: Wavy Border
A: Angel Fish
G: Gewurtz
E: Eye-Wa
N: nZeppel

En nog enkele intuïtieve..

Potloodschaduw om het "af" te werken..
En heb me ingehouden want wilde een blauwe lucht en een zandwegel met gras rondom kleuren met mijn spiksplinternieuwe inktense kleurpotloden (gekregen van mijn kinderen met Kerst).. wat ben ik toch flink! :D

Ik vond dit leuk om te doen.. hier maak ik een reeks van.. vooral omdat John en Ken zo enthousiast reageerden! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen