zaterdag 21 december 2013

VUURMANDALA

In november was het thema op de mandalaclub: Vuurmandala + dier.. voor mijn eerste mandala koos ik al voor de vuurvogel / feniks.. maar dat was een "folieke" alleen bestaande uit Vtjes haha.. en vermits ik nog altijd mijn nieuwe kleurpotloden verder wil uitproberen besloot ik nu eindelijk een tweede versie te maken.. ik koos dus weer voor een vuurvogel omdat die echt wel tot mijn verbeelding spreekt.. hij werd volgetangeld met een oranje viltstiftje (patroontje: nZeppel en Paradox).. en daar rondom weer heerlijk kleuren koesteren: gele, oranje en rode tinten.. ik heb niet echt veel met geel.. dus ben ook zachtjes met wat groene en paarse wolkjes doorheen de mandala gegaan.. enne.. ja.. ook wat vlammetjes buiten de mandala-cirkel :D.. nu ben ik nog aan het peinzen.. met een, in terpentine gedrenkte, doezelaar er overheen ja of neen?.. wordt misschien vervolgd! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen