donderdag 19 december 2013

MIJN SNOWFLAKE oftewel SNEEUWVLOKJE : VAN UITDIEPINGSPATROONTJE NAAR MONO-TANGELTJE:




Als december-uitdaging van Adri mochten we spelen met een sneeuwvlokjespatroon.. toen ik er gisteren aan wilde beginnen zag ik de bolletjes van Cadent voor me..

1.
raster van 5 op 5 bolletjes
bolletjes verbonden tot een ster
hier en daar Vtjes geplaatst op de stralen
contourlijnen rondom de ster / het vlokje getekend
op de hoekpunten van het raster een kleinere versie

2.
hetzelfde als 1 maar nu op gebogen hulplijnen gewerkt

3.
een mono-zentangeltje!

4.
hetzelfde als 1 maar op wiebellijntjes als raster

5.
(bovenaan!)
een mono-zendala oftewel vlokjes-kerstbal! :D

Tja Adri, ik heb gewerkt rond één enkel patroontje dat ik intuïtief heb getekend maar dat waarschijnlijk ergens wel bestaat al dan niet als tangelpatroontje! :D.. bedankt voor deze uitdaging!

Nu even brainstormen over de maanduitdaging van Efie! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen