woensdag 11 december 2013

Mijn WU 106-109: ATC-reeks VERDIGOGH 1 en 2



Voor deze uitdaging koos ik om met zwart en potloodschaduw te werken omdat ik niet echt in stemming was voor meer kleur.. ik tangelde reeds twee ATCtjes.. en koos voor een string-/verdeelvlak: kerstballen en een sneeuwman.. de twee andere zullen een kerstboom, ster en/of vuurwerk hebben als verdeelvlak.. deze reeks van 4 noem ik de VERDIGOGH-REEKS.. door dit sparretakje wordt het immers een Kerstreeks :D.. ik koos als achtergrondje voor gewoon zwart tekenpapier.. heel geschikt bij deze zwart-/grijstinten.. langs de achterzijde zal ik nog met een witte gelpen de gegevens noteren.. naam reeks.. datum.. reeks- en ATCnr..

Voor deze uitdaging, die toch vier weken in beslag neemt, wil ik twee reeksen tangelen.. de tweede reeks noem ik de FEEST-REEKS.. hier ga ik de vier voorgestelde strings/verdeellijnen gebruiken (denk ik, dus het zal ook een soort string-reeks worden).. én met kleur werken en/of later inkleuren! Mijn prismacolors worden immers vandaag bezorgd! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen