donderdag 5 december 2013

Diva 147: BOO-KEE



Het is in feite een Boo-kee-variatie geworden..

Als ik nu mijn creatie op mijn schermpje bekijk zie ik een rupsje zonnen op een cadenten tegelvloerken waaronder een zonnig stralend bloempken tevoorschijn piept..

Ik heb de zwarte versie met schaduw eerst gescand.. maar uiteindelijk vond ik dat er een kleurtje bij moest.. ingekleurd met Derwent en bewerkt met een in terpentine gedrenkte doezelaar.. speciaal voor mijn Tante Corry / meter die eergisteren overleden is: dit "zonne"bloempje..

Het is nu een dagje later.. nog even aan het werk gegaan en mijn bloemken wat meer kleur gegeven..

Tot slot ook even in grijstinten gescand.. ben altijd benieuwd naar de zwart-wit-grijs-versie :D

The end...

6 opmerkingen:

  1. Een erg leuke uitvoering en leuk gecombineerd. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful! I enjoyed seeing it in black and white and then in color!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifully done! Love your use of color.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je hier weer eens te zien, Magda! Je tile is mooi en een prachtig eerbetoon aan je tante Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous tile! Wonderful depth and great choice of tangles!

    BeantwoordenVerwijderen