zaterdag 21 december 2013

DECEMBERTHEMA EFIE: KANTEN LABELS

Efie koos voor december als thema kanten labels.. ik kocht kartonnen labels bij de Hema.. en tangelde er eerst op met mijn zwart stiftje.. bij iets onbekends grijp ik altijd naar het vertrouwd zwart.. alhoewel het niet zo mooi oogt bij deze beige/rode labels.. bij de rode tangelde ik er achteraf met zilver over.. en ja de zilveren gelpen van de Hema dekt behoorlijk.. dus hier is geen zwart als eerste laagje noodzakelijk.. bij de beige plaatste ik een tweede laag (geheel of gedeeltelijk) met goud.. en dat bleek niet zo goed te dekken.. hier is het zwart wel noodzakelijk.. al met al een leuk experimentje met mijn gelstiften!.. nu nog op zoek naar wit.. dankjewel EFie voor deze leuke uitdaging!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen