dinsdag 17 december 2013

BEN KWOK: GIRAFFE (21)

Even wat ontspannen met de giraffe-template van Ben Kwok!

Omwille van de vlekjes besloot ik om de helft van de vierhoeken vol te tangelen met donkerbruine viltstift (stabilo). De andere vierkantjes zou ik inkleuren.

Ik heb gedeeltelijk intuïtief getangeld en voor de rest allemaal verschillende bestaande patroontjes gebruikt.. herkennen jullie ze? :D

Na het tangel"werk" heb ik de lege vierhoeken ingekleurd met geel en bruin en bewerkt (gemengd) met een in terpentine gedrenkte doezelaar.. de volgetangelde vierhoeken kregen een geel kleurtje.

En ja ik wilde mijn nieuw speelgoedje (prismacolor premier kleurpotloden) verder uitproberen dus liet ik mijn girafke wandelen in een wazig landschap vol groen, blauw en paars.. heerlijk kleurwerk! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen