vrijdag 22 november 2013

WU103 ONZE LIEVELINGSPATROONTJES



Dit tangeltje maakt ik op een A5je en ik tekende met een UniPen 0,05 mm.

Ik koos voor string 2 + één extra verdeellijn zodat ik 11 vlakjes kreeg .. één voor elk patroontje :)

Er was geen enkel patroontje bij dat ik nog nooit had getangeld maar ik was het minst vertrouwd met Punzel en Henna Drum dus voor hen reserveerde ik de twee grootste tangelvlakjes..

Fijn getangeld want verschillende ervan zijn ook lievelingspatroontjes van mezelf... welk het lievelingspatroontje bij uitstek is dat wisselt wel eens.. bolletjes komen er altijd wel ergens kijken bij mij daarom koos ik Tipple al mijn lievelingspatroontje.. maar het wisselt dikwijls af met Sanibelle, Buttercup, Flux... dat laatste zijn "bloemige" patroontjes en daar word ik vrolijk van :).. van het maken van zeer veel herhaalde streepjes/boogjes/bolletjes-patronen zoals bv. Paradox, Arc Flower en Tipple word ik rustig.. zeker als het met een 0,05 stiftje gebeurt en dus veel friemelwerk is :)

Toen ik nog twee vlakjes over had, die van Punzel en Henna Drum draaide ik mijn tekening (bij tangelen mag dat! :D) en maakte er een tuintje van :).. hierbij hield ik geen rekening met de verdeellijn tussen deze twee vlakjes..
én ik beging nog een tweede overtreding.. een tuintje vraagt om kleur.. dus na het braaf inscannen van mijn zwartwit-tangeltje.. gaf ik de bloempjes een kleurtje.. en? zie je het ook? klimplantjes in mijn tuintje..! :)

2 opmerkingen:

  1. http://carmela358.blogspot.nl/2013/11/atc-wu-103_22.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden en ook erg veel patroontjes gebruikt, mooi. Van mij mocht hij zwart blijven!

    BeantwoordenVerwijderen