woensdag 13 november 2013

WU 102 ONRUST

Haha.. ik zie jullie allemaal denken.. wat verzint ze nu weer.. wel ik had zin om te werken binnen de veilige omgeving van een cirkel.. en zag van de Ben Kwok-uitdaging "nr 12 Mandala" slechts één creatie binnenkomen op de club.. terwijl die bij mij nog op mijn verlanglijstje staat.. dus we vliegen erin dames!

Dussssss.. allen de template gaan halen bij Ben Kwok (link).. de templates staan bij "bestanden"..  als je niet op facebook zit of je niet echt bij zijn facebookgroep wil aansluiten mag je zelf een template kiezen hier (link)..

Ok.. de enige opdracht die ik dan nog wil opleggen is dat je even wat speelt met het tanglepatroon MR E (link patroon)(link video).. de andere patroontjes mag je zelf kiezen.

Naar keuze zwartwit + potloodschaduw of tangelen in herfstkleuren!

Tot slot voor de vrije tangelaar"sterren": je mag ook een vrij tangeltje maken, maar wel met o.a.  Mr E! :).. met dit patroontje kan je alle kanten uit.. heel grillig en beweeglijk.. daarom de naam "onrust"..

Veulll plezier! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen