maandag 4 november 2013

WU 100: ONZE PATROONTJES (VAN LEDEN)!

Ik heb er onverwachts veel plezier van gehad.. :D

Ik koos voor een zentangel en string 18 link.

Patroontjes:
Arja: Icebublz, Pegs fire freehand en String of Pearls.
José: Ona II
Cora: Muzieknootjes
Carmela: Pastril
Evi: E-Ivy
Magda: niets :D

Bij Arja zag ik kleine diertjes en wormpjes en een geweldige vlammenzee ontstaan.
Er ontstond ook een leuk combi-patroontje van Cora en José.
Op de hoekpunten klimopblaadjes van Evi.
Even worstelen met het patroontje van Carmela.. tot ik ontdekte dat ik het beste kon vertrekken van een ruitjesrooster.. toen was weliswaar de helft van het vlakje al gevuld :D

Tot slot schaduw langsheen de vlakken aangebracht, alsook rond de diertjes, oogjes en vlammetjes!
Klaar! :D



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen