dinsdag 12 november 2013

MIJN SEIZOENSUITDAGING CORA: PARAPLUUTJES versie 2

Ja.. nogmaals deze uitdaging gemaakt.. had er gewoon zin in.. én had zin in kleur..

Ik begon heel eigenwijzeïg met de achtergrond.. met mijn geliefde blauwe bolletjes.. ja regen(water).. ter afwisseling nam ik vier tinten blauw.. ik tangelde met Stabilostiften, dus iets dikker dan mijn gewone 0,05 mm.. als ik verschillende kleuren wil hebben dan kan dat niet anders.. bovendien mag dat wel op een A4-formaat..

En ja.. ik zag plots een kikker verschijnen.. dus vier kikkers :D.. zien jullie ze ook?.. het centrale plarapluutje heb ik ook opgevuld met bolletjes.. want dan zie ik ook visjes! :D

Toen ik "uitgebold" was ben ik aan de pluutjes begonnen.. intussen was bij mij het idee opgekomen om ze de kleuren van de regenboog te geven.. heel toepasselijk "regen"boog.. en ook een heel mooi natuurverschijnsel dat we zo nu en dan zo maar gratis cadeau krijgen! Er waren teveel parapluutjes om het precies te laten kloppen.. maar dat geeft niet..

Bij het tangelen heb ik bekende patroontjes of variaties erop genomen.. zonder opzoekwerk.. had zin in gewoon intuïtief tangel"werk".. met nadruk op werk haha!

Tot slot toch gekozen voor schaduw maar in kleur!

The end! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen