dinsdag 26 november 2013

MIJN WU 104: MONOTANGEL MET GEKLEURDE ACHTERGROND

Ik wil beide uitdagingen aangaan.. één met gekleurde achtergrond én één met potloodgrijs..dus was ik op zoek naar alvast één mooie vorm voor onze weekuitdaging..

Toen kwam ik deze mooie kleurplaat tegen.. (link).. ik vind de gebogen lijnen van het cadeautje geweldig! :D.. heel eigenwijzeïg heb ik beslist om deze kleurplaat over te tekenen.. ook al is het meer dan één vorm.. nu ja mijn vorm is dus een kubus met gebogen lijnen.. haha..

Ik heb gewerkt op een A5je, Rothringpen 0,1 mm en 0,3 mm en Derwent + terpentine en doezelaar..

Als tangelpatroontje de speciale vorm van nZeppel toegepast met willekeurige kriskraslijnen.. op de linkerkant wat groter en rechts wat kleiner getangeld..

Het cadeaupapier met derwent kleurpotloden ingekleurd (lijn rondom binnenkant van de "keien").. daarna met een in  terpentine gedrenkte doezelaar erover om wat uit te wrijven en de waslaag te verwijderen.. daarna hier en daar nog een donkerder nuance aangebracht.... de strik gewoon helemaal ingekleurd en vervaagd met terpentine..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen