woensdag 27 november 2013

MIJN WU 104: MONOTANGEL / GRIJS

Nu heb ik getangeld wat ik in mijn hoofd had.. een zendala..

Ik gebruikte weer het grillig nZeppel-patroontje met willekeurig-kriskras-raster.. maarrrrrrr ik tekende het raster niet met een stiftje wel in potlood en heb het achteraf weggegumd! :).. dacht al die extra lijntjes zouden storen bij de grijze achtergrond..

Dan na enige twijfel heb ik niet gekozen voor potloodschaduw in verschillende gradaties.. wel voor vijf grijze kleurpotloden van derwent.. en ja ook het rechtse is een duidelijke grijstint maar na het scannen toont hij wat bruinachtig..

Overheen de grijze kleur gewreven met een, in terpentine gedrenkte, doezelaar. Ook de grensgebieden van de verschillende tinten wat met mekaar gemengd maar dat is op de scan ook niet goed zichtbaar..

Ik ben gestopt omdat John thuis kwam.. maar vermoedelijk werk ik er nog even aan verder.. nl wat accenten aanbrengen met potlood in de nZeppel-keien!
---
Ben er weer! Heb toch nog wat potloodschaduw aangebracht!


Rondom de zendala is ook potloodschaduw aangebracht. Maar de scan toont het niet en ik heb deze keer niet de fout gemaakt alles nog eens extra zwaar aan  te zetten speciaal voor de scanner! :D

3 opmerkingen: