woensdag 27 november 2013

MIJN WU 104: MONOTANGEL / GRIJS

Gisteren een telefoontje van mijn neef Guido gekregen.. fijn om zijn stem weer te horen.. maar niet zo'n best nieuws.. mijn tante Corry ligt in het ziekenhuis.. het is nog slechts een kwestie van weken.. de wereld stond even stil.. de zus van mama.. en mama die we al zo vroeg in ons jonge leven moesten afgeven.. dit brengt heel veel naar boven.. van alles en nog wat schiet door mijn hoofd.. ook leuke herinneringen.. ik heb nl voor mijn zussen, broer en kinderen een digitaal fotoalbum gemaakt als Kerstcadeau.. en kwam daar heel wat leuke kiekjes tegen.. hierboven ik met mijn twee zussen en Guido in onze race-kar haha.. waar is de tijd gebleven..

Maar goed.. ik dwaal af.. ik wilde een cirkel tekenen met nZeppel en grijze achtergrond.. wat doezelen.. uiteindelijk werd het de letter C.. en het patroontje Multiply Terry.. waarschijnlijk gekozen omdat ik wel van patroontjes met rondingen hou.. ik had een mooie grijze achtergrond.. gedeeltelijk potlood en gedeeltelijk derwent-grijs bewerkt met terpentine.. uiteindelijk kleurde ik hier weer met potlood overheen zodat het veel te donker werd.. tja heb me een beetje afgereageerd..

T.Corry is 84 en heeft een goed leven gehad.. ik hoop dat ze zonder al te veel pijn afscheid kan nemen van onze wereld..



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen