zaterdag 16 november 2013

MIJN WU 102: ONRUST

Ja.. ik heb dus de mandala van Ben Kwok gebruikt.. het enige plekje waar ik patroon E kon gebruiken waren de klimopblaadjes.. en tangelen maar.. was fijn om te doen.. gewriemel alle kanten op..
rondom de klimopblaadjes bolletjes.. getwijfeld om er tipple van te maken.. toch niet gedaan.. werd misschien te donker.. in de klimopblaadjes enerzijds bloemetjes en anderzijds zwarte bolletjes..

Centraal in beeld dacht ik aan een bloem.. dus meeldraden met stuif-meelknoppen (lees: zwarte bolletjes)..

Rondom de meeldraden een patroontje waarvan ik de naam even vergeten ben.. maar de zwartwitte vlakjes creƫren wat rust in het drukke geheel.. ook de highlights (wat is het Nl woord ook alweer?) geven het extra diepte!.. om dezelfde reden heb ik dit patroon ook als omlijsting van de zendala gebruikt.. met op de buitenste ring alleen stippeltjes..

Pen weg! Niet verder tangelen! Wordt te donker/druk! Ook geen schaduw maar twijfel nog..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten