donderdag 14 november 2013

MIJN HERFSTUITDAGING JEANETTE

Jeanette had drie ingrediënten voor deze herfstuitdaging op ons artjournalclubje: een spreuk of gedicht, een plaatje en herfstkleuren.

Ik heb een eenvoudige gedichtje gemaakt.. losse woorden.. waaraan ik denk bij de herfst.. zoals mijn ander "werk" dus ook intuïtief..

Als plaatje koos ik heel eigenwijzeïg voor een kleurplaat (link).. want wilde oefenen met mijn aquarelkleurpotloden..

Op een A5je het gedichtje en de kleurplaat geprint.

De bladeren, vruchten, paddenstoelen ingekleurd met mijn aquarelkleurpotloden.. en de kleuren wat vermengd met een vochtig penseeltje..

De achtergrond.. eerst bovenaan ruwweg wat bomen en de lucht gekleurd.. dan wat herfstige kleurplekken tussen de bladeren en vruchten.. dan de kleuren weer wat gemengd met mijn penseeltje.. heerlijk werkje :D

Tot slot kon het tangelen natuurlijk niet uitblijven.. op de bladeren, paddenstoelen en vruchten een beetje getangeld zodat de kleuren nog mooi zichtbaar bleven..


Op het allerlaatste nog een spinnenweb op de achtergrond gestippeld.. een een heuse spin bengelend aan een eiwitdraadje..

Zo...
Als jullie de herfstuitdaging van Jeanette ook hebben gemaakt kan je er hieronder naar linken! We komen zeker kijken! Doennnn!!! :D.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen