vrijdag 8 november 2013

ARTJOURNAL.. DONDERDAG REGENDAG.. (Aquarel Bruynzeel Probeersel)

Wat een druilerig weer gisteren.. telkens door de regen gelopen met de hondjes bij hun dagelijkse wandelingen.. en zo ontstond "donderdag regendag".. ik wilde iets met regen.. en ik wilde eindelijk mijn aquarel bruynzeel potloden uitproberen.. had ze al veel gebruikt om gewoon te kleuren.. maar tot mijn schade alleen op een kladblaadje met water erbij..

Plantjes hebben water nodig.. dus ik tekende een bloempje.. vrolijke dansende blaadjes.. bovenaan wat regendruppels aan een takje :D.. dus een snel tekeningetje want de hoofdbedoeling was om mijn aquarelkleurpotloden uit te proberen en de regen van me af te schrijven.. natuurlijk had ik achteraf bezien beter een kleurplaat met grotere vlakken genomen maar dat komt later (misschien vandaag) nog wel! :D

De kroonblaadjes kleurde ik rose met in het centrum wat bordeaux en paars.. dan met een dun penseeltje de kleuren een beetje gemengd en tot verf omgetoverd :D.. het hartje geel en paars.. het groen linde- en donkergroen.. en de druppels twee tinten blauw..

Onderaan me even uitgeleefd door alle kleuren even een plekje te geven (voorstellen tinten) en dan zwierig met de kwast erover haha :D

NB Misschien komt er vandaag nog wat links en rechts van het bloempje..want het is daar zo kaal! 8|

Geen opmerkingen:

Een reactie posten