woensdag 23 oktober 2013

MIJN WU 99: HALLOWEEN

Door een griepje loop ik al twee uitdagingen achter.. om alvast een inhaalbeweging te maken heb ik de uitdaging van vandaag onmiddellijk gemaakt.. mijn bedoeling is om hem aan mijn jongste kleinzoontje te geven.. de wiebeloogjes voor het poesje liggen al klaar.. die kleef ik er dadelijk op.. mijn bedoeling was om de poes knalgele ogen te geven.. maar toen ik alles wat wilde accentueren met een zwart stiftje.. liep het zwart wat uit in het geel.. en natuurlijk had ik al de rest al getangeld en gekleurd ..waahhhhh.. :D

Ik koos voor een digtale stempel van Sliekje digistamps (link).

Ik tangelde volgende patroontjes:
H: Hibred
A: Angel Fish
L: Laced
L: Lacy
O: Onomato
W: Worms
E: Echo
E: Echoism
N: Nipa

Hibred, Lacy, Worms en Echo waren nieuw voor mij. En de vier andere patroontjes had ik nog niet veel gebruikt.. uitz. Onomato.

In feite ben ik "vergeten" (geloof ik haha) het kaartje zonder inkleurwerk te scannen (zat niet achter laptop hé).

Ondanks het inkleuren toch ook schaduw aangebracht.

En op de achtergrond een stippel-spinnenweb met het spinneken aan de maan :D
Na het scannen de kleuren nog wat behandeld met een wit potlood(splender).. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen