donderdag 24 oktober 2013

ARTJOURNALING: MAGDA DAAGT UIT: HERFSTUITDAGING: THEMA PAUWEN-PRACHT

Stap 1.
Op zoek naar ideetjes en digitale stempels vond ik deze kleurplaat link.. ik was gecharmeerd door de pauw met spiegelbeeld én door het feit dat hij binen de veilige omgeving van een mandalacirkel stond.. dusssss.. afgeprint op een A5je..

Stap 2.
Ik heb de pauw ingekleurd met spectrum noir stiften.. de inkt gaf geen probleem want ik heb een laserprinter en dan wordt de inkt ingebrand.. als voorbeeld heb ik een foto van een blauwe pauw gebruikt..
Rondom de pauw met spiegelbeeld heb ik de lucht/het water een lichtblauwe kleur gegeven..

Stap 3.
Bij het tangelwerk ben ik bewust van de pauwen zelf afgebleven.. rondom de cirkel tangelde ik een soort pauwenveer en pauwoogachtige bloemjes.. geen kleur.. geen potloodschaduw.. want ik wil dat de blik naar de pauwen toe wordt getrokken.. klaar!

Heb je deze uitdaging ook gemaakt dan kan je er hieronder naar linken! We komen zeker kijken! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen