zaterdag 5 oktober 2013

ARTJOURNAL: HERFST IN HET BOS

Tja.. het is herfst.. we kunnen het niet tegenhouden.. de chlorofyl in de bladeren sterft af en andere, ook heel mooie, kleuren komen nu te voorschijn..

Melanie plaatste als uitdaging op mijn artjournal-club het thema Herfst/Uil.. hier kon ik natuurlijk niet aan weerstaan..

Ik gebruikte een digitale stempel van Norma J;Burnell.. deze stempel kocht ik met een voucher, die ik cadeau kreeg, aan bij deze webwinkel link...

Afgedrukt op A4..

Onderaan mbv WordArt "Herfst in het bos" getypt..

Ik tangelde de uil met beige, bruine en zwarte viltstift.. Stabilo.. 0,4 mm dus redelijk dik maar dat kan wel op A4-formaat..

Daarna met een passer cirkels getrokken > boomkruinen.. en verder getangeld met herfstkleuren..

De vuurvlliegjes en paddenstoeltjes een extra accent gegeven..

In de zon "zon" geschreven zodat duidelijk werd dat dit geen boomkruin is.. wahahahaaaa.. :D

De letters onderaan ook even in herfstkleurige bolletjes getangeld..

En tot slot de uil met zon wat potloodschaduw gegeven zodat we een beetje een 3D-effect krijgen..
In werkelijkheid zijn de kleuren wat levendiger en de schaduw wat feller..

Was heel ontspannend om te doen! :D

Heb je deze uitdaging ook gemaakt dan je er hieronder naar linken! We komen zeker kijken!

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel erg moioi gedaan.
    Ook het verjaardagskaartje wat ik van je heb gekregen is erg mooi. Lief dat je aan me gedacht hebt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen