woensdag 18 september 2013

WU 94: MONO-LETTER




Tjee wat een titel haha..

Op 6 september had ik een dagje quality-time met de beheerders van mijn handwerkclubjes Ellen (Fantasiaclub) en Marijke (Amigurumiclub).. ik tangelde voor hen een letter-kaartje (de eerste letter van hun voornaam)..

Zo´n kaartjes heb ik al meer getangeld.. meestal met meerdere achtergrondpatroontjes.. soms met één en dan neem ik gewoonlijk Cadent omdat dit zo'n rustig patroontje is..

De uitdaging is om als achtergrond van een letterkaartje slechts één patroontje te tangelen.. en je tangelt heel het achtergrondoppervlak vol.. kies een patroontje dat ongewone effecten geeft zoals bv Betweed of Paradox.. ongewone effecten bereik je natuurlijk ook door bv. een gebogen raster te tekenen of de rasterlijnen de contouren van je letter mee te laten volgen..

Je bepaalt zelf of
- je schaduw gebruikt
bv. rondom de contourlijnen van de letter schaduw aanbrengen doet de letter naar voor springen
- je met een zwart stiftje of met kleur(en) werkt
- je de letter wit laat of inkleurt (wolkjestechniek en probeer de kleuren ook te "mengen")

Welke letter? dat mag je zelf kiezen.. iemand in je omgeving die bijna jarig is? :D

Veullll plezier! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen