vrijdag 27 september 2013

SEPTEMBER-UITDAGING MUZIEK

Ja ik weet het.. keelontsteking en koortsig.. dan moet je niet tangelen.. en zeker niet je creatie tonen.. maar ik heb tot nu, steeds alles getoond en niets verscheurd.. dus ik hou vol wwwaaahhhhhhh.. ik vrees dat het wel wat te zien is op mijn muziektangeltje..

Ik plakte met PSP een piano op bladmuziek.. en wilde dan vrolijke golvende notenbalken over en onder de piano door laten lopen.. en vullen met vrolijke patroontjes.. nu ja dit is het geworden.. zwaar en niet luchtig dus.. heb dan maar wat geoefend met schaduw.. tegenwoordig gebruik ik met heel veel plezier een potlood van Steadtler: Noris Club triplus jumbo nr 119.. laat zich makkelijk en mooi uitwrijven.. gul gebruikt op mijn toch al zo zware tangel :D..

Ik heb hem wat luchtiger gemaakt door een kader toe te voegen.. toch een speels effect? :D

Nu ga ik weer wat bankhangen.. morgen weer een dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen