donderdag 26 september 2013

MIJN WU 95: HERFST


(Klik op de afbeelding om te vergroten)
Ik koos voor keuzemogelijkheid 1
en gebruikte daarvoor de digitale stempel "Fall Woods" van ChingChouKuik,
gekocht met een voucher die ik cadeau kreeg (link naar de webshop).

Getangeld op een A5je met een zwart stiftje UniPen van 0,05 mm. Ik tekende verdeellijnen in het verlengde van de haren, takken, blaadjes,.. en heb dan intuïtief getangeld.. zowel bestaande als niet-bestaande patroontjes..

Ik besloot om de ogen meer te laten opvallen door hen bruin te kleuren.. een echte herfstkleur niet waar?.. ook de haren kregen daarna enkele bruine tinten..

Tot slot ook nog schaduwen aangebracht..

Het valt me op dat mijn verdeellijnen echt golven.. protest tegen de zomer die voorbij is!.. sniksnif..

Geen gewoon tangeltje maar echt wel tangelkunst hé? :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen