woensdag 28 augustus 2013

WU 91: WINGERD (VINE)

Hierboven toon ik als inspiratiebron mijn creatie voor WU 90 (Voornaam).
Uiterst links zie je het patroontje D-Vine (het patroon met de bloempjes en blaadjes).
Dit prachtig patroontje wil ik graag uitdiepen en daarom ook centraal plaatsen in deze weekuitdaging! link naar het patroontje.

Opgave:
1.
Baken je tangelvlak af met potlood: vierkant, rechthoek, cirkel of een vorm naar keuze.
Zonder afgebakend tangelvlak mag ook...
2.
Teken, verspreid over je tangelvlak, allemaal (halve, hele) bloempjes en blaadjes (patroon D-Vine).
3.
Teken als achtergrond het patroon Hollibaugh (link1 of link2 naar het patroon)
4.
Vul de vlakjes van het Hollibaugh-patroon op met patroontjes naar keuze. Laat ook een aantal vlakken wit en "kleur" er een aantal in 't zwart of andere "kleur".

Veel plezier! :D


Opmerking:


Vanaf nu voer ik op de art-tangle-club ook een patroontje van de week in.. dwz een patroontje dat we gaan uitdiepen.. meestal zal het verband houden met de weekuitdaging.. voor deze week is dat Hollibaugh.. uitdiepen wil zeggen.. wat variaties uitproberen.. dit mag in een kladschriftje!.. (ik doe het op A5jes zodat ik ten allen tijde kan uitbreiden en de patroontjes alfabetisch kan rangschikken).. ik maak op de club hiervoor een afzonderlijke forummap aan!.. tonen mag maar moet niet!.. ontstaat er plots iets heel leuks/moois dan willen we natuurlijk mee genieten! :D.. door een scan of fotootje van je kladschriftje of door het gewoon te gebruiken in een tangeltje!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen